Trionet.cz

Telefon: +420 315 621 505






Nevíte si rady? Otázky a odpovědi.

Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. V případě, že zde nenaleznete odpověď na Váš dotaz, kontaktujte nás.

Cílem této stránky je odpovědět Vám na nejčastěji kladené otázky zájemců o naše služby. Snahou naší společnosti je nabízet kvalitní služby. Samozřejmou součástí všech služeb je i podpora při výběru a instalaci služby.

Otázky a odpovědi jsou rozčleněny do několika témat.


Obecné informace

  1. Jak zjistím, které služby jsou u mě dostupné?
    V každé lokalitě jsou dostupné různé služby a proto je potřeba přímo kontaktovat naši kancelář, kde Vám ihned sdělíme, zda je daná služba ve Vaší lokalitě dostupná či ne.
  2. Jakým způsobem probíhá platba za služby?
    Způsob platby si vyberete při podpisu smlouvy. Možnosti jsou platba trvalým příkazem, inkasem SIPO, v hotovosti nebo platba na základě faktur.
  3. Jak lze objednat služby, jak dlouho trvá zřízení?
    Nejjednodušší cesta k objednávce je vyplnění formuláře. Další možnosti jsou telefonický kontakt 315 621 505 nebo objednávka emailem na adrese info@trionet.cz. Po přijetí objednávky Vás kontaktujeme a domluvíme termín instalace. Realizace přípojky je do cca 7-10 dní od objednávky.
  4. Stěhuji se, je možné přesunout službu do jiné lokality, kolik to stojí?
    Pokud jsou služby dostupné i v nové lokalitě, s přesunem Vám pomohou naši technici. Cena je individuální dle náročnosti, pro informace nás kontaktujte.

back to menu

Služby

  1. Jaký je rozdíl v nabidce pro domácnosti a firmy?
    Nabídka pro domácnosti vychází z nejčastějších potřeb právě domácností. Nabídka pro firmy se zaměřuje na specifické služby, které najdou uplatnění právě ve firemní sféře a nejsou pro domácnosti obvykle zajímavé.
  2. Co znamená optické připojení? Je lepší než bezdrátové wifi?
    Optické připojení je velmi moderní a rychlé připojení. Jedná se o nejmodernější způsob připojení které existuje. Techické řešení - v blízkosti bytových dveří je instalována zásuvka (optická brána), do níž je přiveden kabel (optický, či metalický - UTP). Z této zásuvky už je pak kabel k počítači, případně (wifi)routeru. Kabelové optické přípojky nabízí lepší poměr cena/výkon a je na nich možné kromě vysokorychlostního internetu provozovat také např. službu TV. Bezdrátové připojení umožňuje instalaci na většině pokrytého území, nevýhodou je ovšem nižší kvalita ve srovnání s kabelovými přípojkami a nemožnost provozovat službu TV.
  3. Kolik IP adres je v ceně služby připojení k internetu?
    V ceně libovolného tarifu je vždy 1 pevná veřejná IP adresa. Další IP adresu lze zakoupit za 60 Kč/ měsíc.
  4. Chci v průběhu užívání změnit službu (např. tarif či nabídku TV), jak rychle je to možné provést?
    Zašlete nám email na info@trionet.cz s požadavkem na změnu služby. Za změnu se nic neplatí a provádíme ji obvykle ihned, případně k datu, který si zvolíte.

back to menu

Připojení a instalace

  1. Optika - jak probíhá instalace?
    Instalace optické přípojky probíhá ve 2 fázích - instalace zásuvky v blízkosti bytových dveří a aktivace přípojky. Tyto fáze následují ihned po sobě. Celá instalace trvá cca 2 hodiny, dle náročnosti. V blízkosti instalované zásuvky (pro metalický či optický kabel) je nutné mít také elektrickou zásuvku.
  2. Wifi - co je nutné pro instalaci, potřebuji přístup na střechu?
    Instalace wifi vyžaduje ničím nerušenou přímou viditelnost mezi Vaší anténou a naším přístupovým bodem. Instalaci antény lze provést i na anténní konzoli umístěné na fasádě domu.
  3. Wifi - mohu použít vlastní zařízení?
    Ano, vlastní zařízení lze obvykle použít, záleží na dostupných technologiích v dané lokalitě. Pro kontrolu kontaktujte naše techniky.
  4. VoIP Telefonie - co potřebuji pro zřízení služby?
    Službu VoIP lze využívat buď s telefonem, nebo se speciálním programem (zdarma). Službu lze zprovoznit na wifi i na kabelových přípojkách.

back to menu

Když něco nefunguje

  1. Jakým způsobem lze kontaktovat servisní techniky?
    Kontakty na naše servisní techniky jsou uvedeny v záložce servisní oddělení.
  2. Kolik stojí servisní zásah a kdy je zdarma?
    Před kontaktováním servisních techniků doporučujeme zkontrolovat kabeláž. Pokud ani po kontrole stále služba nefunguje, kontaktujte servisní techniky. Základní servis je zdarma. Servis účtujeme pouze tehdy, pokud se problém nenachází na námi dodané technologii (např. příčinou problému je zavirovaný počítač). V takovém případě účtujeme 500,- za každou započatou hodinu.
  3. Nefunguje odesílání emailů z poštovního klienta přes SMTP
    Pro odesílání pošty prostřednictvím poštovního klienta (Outlook, Thunderbird, KMail, ...) doporučujeme jako SMTP server uvést smtp.trionet.cz , autentizace žádná. V případě, že Vám ani přesto odesílání nefunguje, kontaktujte nás na tel. +420 315 621 505 nebo emailem na support@trionet.cz .

back to menu

Parametry

  1. Nastavení SMTP a POP serveru
    Pro správný chod Vašeho poštovního klienta je nutné správné nastavení SMTP (odesílací server) a POP/IMAP server (server pro příjem zpráv).

    SMTP server: smtp.trionet.cz
    POP server: mail.trionet.cz
  2. Správné nastavení IP adresy - automatické přidělení
    Přidělování IP adres probíhá v převážné většině automaticky, na Vašem PC nebo routeru je pouze nutné správně nastavit automatické přidělování IP DHCP serverem. V některých případech je IP konfigurována staticky, zde je pak nutné znát Vaši MAC adresu. Tyto parametry lze vyzjistit přímo z PC nebo z routeru.
  3. Parametry služby
    veškeré informace o službě jako je IP adresa, maska, brána, DNS atd. jsou uvedeny na druhé straně smlouvy. Pokud si nevíte rady, kontaktujte naše technické oddělení. .

back to menu






© 1998-2015. Trioptimum s.r.o. All rights reserved.

Partneři: www.nix.cz | www.proceranetworks.com www.ispalliance.cz