VoIP

LEVNÉ VOLÁNÍ V RÁMCI INTERNETU ZCELA ZDARMA! ALTERNATIVA DOMÁCÍ PEVNÉ LINKY A BEZ PAUŠÁLU.

Objednat

GIGA INTERNET

MODERNÍ TECHNOLOGIE, ŽÁDNÉ DATOVÉ LIMITY, NÍZKÉ ODEZVY, IDEÁLNÍ PRO HRY, DOMÁCÍ PRÁCI I FIREMNÍ AGENDU

Objednat

DIGITÁLNÍ TV

MODERNÍ INTERAKTIVNÍ TELEVIZE PROVOZOVÁNA PROSTŘEDNICTVÍM INTERNETOVÉ SÍTĚ. KVALITNÍ OBRAZ HDTV, VELKÝ POČET KANÁLŮ.

Objednat

VÝSTAVBA

PRONÁJEM STOŽÁRŮ, VÝSTAVBA DATOVÝCH SÍTÍ, SVAŘOVÁNÍ OPTICKÝCH VLÁKEN, MONITORING DATOVÉHO TOKU.

Objednat

14_obdelnik

HLASOVÉ SLUŽBY (VoIP)

 

Výhody telefonování přes internet

 

Hlavní výhody

  • snížení měsíčních telefonních poplatků
  • neplatíte žádný paušál, platíte jen co provoláte
  • v ramci sítí VoiP voláte zcela ZDARMA
  • nezávislost na operátorovi pevných linek
  • využití jedné infrastruktury pro přenos dat a hlasu
  • měsíční paušál 0 Kč
  • aktivace 0 Kč
  • vlastní přenositelné telefonní číslo

Volání ZDARMA

  • celý svět (v rámci síte VoIPEX a služby ENUM)
  • v rámci partnerských sítí (CESNET, HA-VEL Voice,LAM Plus, OpavaNET, VOINET, 4Consulting, Free World, SIPphone, Český bezdrát, FAYN.CZ, e164, …)
  • nouzové linky – 112, 150, 155, 156, 158
  • zelené linky – předvolba 800

Ceník volání VOIP přes internet

POSKYTOVANÁ SLUŽBA AKTIVACE MĚSÍČNÍ PAUŠÁL VOLÁNÍ V SÍTI VoIP MOBILNÍ SÍTĚ PEVNÁ LINKA ZAHRANIČÍ
VoIP TRIONET 0 Kč 0 Kč ZDARMA 3.99 Kč 0.90 Kč od 2 Kč

Tarifikace je uváděna v minutách. Ceny jsou včetně DPH

ZDE si můžete zkontrolovat stav Vašeho telefonního účtu.

 

Otázky a odpovědi

  1. Je možné mít veřejné tel. číslo?
    ANO – každý zákazník získá vlastní tel. číslo.                                                                                                                                                                
  2. Je možné přijímat příchozí hovory?
    ANO – služba je určena pro příchozí i odchozí hovory. Vaše číslo je dostupné pro volání ze všech telefonních sítí.                                                                                                                                                                                                                                                      
  3. Platí se nějaký paušální poplatek?
    NE – platíte jen Váš provolaný čas. Neprovolaný kredit se Vám převádí do dalšího měsíce – časový kredit neprovolaného hovorného je omezen na 3 měsíce.                                                                                                                                                                                                                      
  4. Co se stane s mými zmeškanými hovory?
    Ústředna nahraje Vaše zmeškané hovory a doručí je rovnou do Vaší e-mailové schránky zdarma. Je-li Vaše číslo nedostupné, ústředna vyzve volajícího k zanechání vzkazu. Po jeho namluvení odešle nahrávku vzkazu na Váš e-mail.                                                                                                                                                                                                                      
  5. Je možné přesměrovat hovory na jiné telefonní číslo?
    ANO – přesměrování příchozích hovorů si můžete snadno nastavit pro Vaše libovolné číslo v konfigurátoru – na Vaší uživatelské stránce.                                                                                                                                                                                                                            
  6. Co potřebuji za HW a SW?
    Máte na výběr ze 3 možností:1. SW telefon (volání přes PC)
    2. VoiP bránu (připojíte stávající telefon do VoIP brány a voláte)
    3. Brána, která slouží jako ústředna (Varianta pro firemní zákazníky)

VYUŽIJTE NAŠÍ OCHOTNÉ TECHNICKÉ PODPORY,
RÁDI VÁM POMŮŽEME S PROBLÉMEM, SE KTERÝM SI NEVÍTE RADY.

TECHNICKÁ PODPORA