VoIP

LEVNÉ VOLÁNÍ V RÁMCI INTERNETU ZCELA ZDARMA! ALTERNATIVA DOMÁCÍ PEVNÉ LINKY A BEZ PAUŠÁLU.

GIGA INTERNET

MODERNÍ TECHNOLOGIE, ŽÁDNÉ DATOVÉ LIMITY, NÍZKÉ ODEZVY, IDEÁLNÍ PRO HRY, DOMÁCÍ PRÁCI I FIREMNÍ AGENDU

DIGITÁLNÍ TV

MODERNÍ INTERAKTIVNÍ TELEVIZE PROVOZOVÁNA PROSTŘEDNICTVÍM INTERNETOVÉ SÍTĚ. KVALITNÍ OBRAZ HDTV, VELKÝ POČET KANÁLŮ.

VÝSTAVBA

PRONÁJEM STOŽÁRŮ, VÝSTAVBA DATOVÝCH SÍTÍ, SVAŘOVÁNÍ OPTICKÝCH VLÁKEN, MONITORING DATOVÉHO TOKU.

14_obdelnik

HLASOVÉ SLUŽBY PRO FIRMY (VoIP)

 

Výhody volání přes Internet

 

Hlavní výhody

  • snížení měsíčních telefonních poplatků
  • neplatíte žádný paušál, platíte jen co provoláte
  • v ramci sítí VoiP voláte zcela ZDARMA
  • nezávislot na operátorovi pevných linek
  • využití jedné infrastruktury pro přenos dat a hlasu
  • měsíční paušál 0,- Kč
  • aktivace 0,- Kč
  • vlastní přenositelné telefonní číslo

Volání ZDARMA

  • celý svět (v rámci síte VoIPEX a služby ENUM)
  • v rámci partnerských sítí (CESNET, HA-VEL Voice, LAM Plus, OpavaNET, VOINET, 4Consulting, Free World, SIPphone, Český bezdrát, FAYN.CZ, e164, …)
  • nouzové linky – 112, 150, 155, 156, 158
  • zelené linky – předvolba 800

Ceník volání přes Internet pro firmy

POSKYTOVANÁ SLUŽBA AKTIVACE MĚSÍČNÍ PAUŠÁL VOLÁNÍ V SÍTI VoIP MOBILNÍ SÍTĚ PEVNÁ LINKA ZAHRANIČÍ
VoIP TRIONET 0 Kč 0 Kč ZDARMA 3.99 Kč 0.90 Kč od 2 Kč

Tarifikace je uváděna v minutách. Ceny jsou včetně DPH

 

Otázky a odpovědi

  1. Je možné mít veřejné tel. číslo?
    ANO – každý zákazník získá vlastní tel. číslo.                                                                                                                                                                                                                                                               
  2. Je možné přijímat příchozí hovory?
    ANO – služba je určena pro příchozí i odchozí hovory. Vaše číslo je dostupné pro volání ze všech telefonních sítí.                                                                                                                                                                                                                                                                  
  3. Platí se nějaký paušální poplatek?
    NE – platíte jen Váš provolaný čas. Neprovolaný kredit se Vám převádí do dalšího měsíce – časový kredit neprovolaného hovorného je omezen na 3 měsíce.                                                                                                                                                                                                                                                                                             
  4. Co se stane s mými zmeškanými hovory?
    Ústředna nahraje Vaše zmeškané hovory a doručí je rovnou do Vaší e-mailové schránky zdarma. Je-li Vaše číslo nedostupné, ústředna vyzve volajícího k zanechání vzkazu. Po jeho namluvení odešle nahrávku vzkazu na Váš e-mail.                                                                                                                                                                                               
  5. Je možné přesměrovat hovory na jiné telefonní číslo?
    ANO – přesměrování příchozích hovorů si můžete snadno nastavit pro Vaše libovolné číslo v konfigurátoru – na Vaší uživatelské stránce.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
  6. Co potřebuji za HW a SW?
    Máte na výběr ze 3 možností:1. SW telefon (volální přes PC)
    2. VoiP bránu (připojíte stávající telefon do VoIP brány a voláte)
    3. Brána, která slouží jako ústředna (Varianta pro firemní zákazníky)

VYUŽIJTE NAŠÍ OCHOTNÉ TECHNICKÉ PODPORY,
RÁDI VÁM POMŮŽEME S PROBLÉMEM, SE KTERÝM SI NEVÍTE RADY.